Samenvatting taalschool week 1

5 maart 2020 - Palma, Spanje

Hola! Me llamo Michelle y tengo diezyneuve años. Y soy de Hollanda pero vivo en Palma de Mallorca, en el centro. Soy estudiante de hotelleria. Gelukkig kan ik verzekeren dat het door de week heen veel beter ging (zoals je hiervoor kan lezen) met de taalschool. Het is nu donderdag en langzaam maar zeker pik ik veel meer dingen op en kan ik kleine zinnetjes vertellen en vragen. Denk hierbij aan het verzoek om te betalen met een pinpas: Pagar con tarjeta de credito porfavor!

We hebben een wisseling gehad in lerares wat ook wat diversiteit in de les brengt, wat natuurlijk nooit verkeerd is. We focussen ons nu meer op het spreken dan op grammatica. Volgende week meer over de taalschool, hasta lluego!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dick bogchelman:
    5 maart 2020
    Het gaat je goed daar, ff een vraag, moet je spaans kunnen omte commenuseren straks met het personeel, in het hotel, is de voertaal niet engels?met mij gaat het prima tot nu toe, ik voel me 100% beter dan na de eerste operatie, succes en de groeten van ons
  2. Michelle Sneller Farber:
    6 maart 2020
    Wat een leuk berichtje en fijn om te horen dat het goed met je gaat! Nu lekker rustig aandoen en je goed laten verwennen door iedereen om je heen.
    Het is wel handig dat ik het een en ander kan ik het Spaans wat betreft collega's ja. Natuurlijk is het niet mogelijk om alles binnen deze 2 weken onder de knie te krijgen maar een basis is wel noodzakelijk. In de komende maanden ga ik ook nog wel leren van de mensen om mij heen dus hopelijk kan ik na dit half jaar me ook goed redden in het Spaans! Liefs van mij :)
  3. Dick bogchelman:
    6 maart 2020
    Buena suerte
  4. Gerhard Bogchelman:
    8 maart 2020
    Michelle, fijn en leuk dat we je op deze manier toch kunnen volgen, hoeven we je niet helemaal te missen💋